KTM 890 DUKE
LKTM 890 DUKE nanovo definuje slovo „ostrý“ pridaním ďalšieho okraja. KTM 890 DUKE, poháňaný paralelným dvojčlánkom s objemom 889 cm3 zasadeným do jedného z najľahších a najkompaktnejších podvozkov na svete, sa môže pochváliť agilitou, ktorú by ste očakávali od 600 cm3, ale s mäsitým úderom väčšieho dvojčaťa. Neprepisuje knihu pravidiel pre stredne veľkú nahú cyklistiku. Zničí to.
KTM 890 DUKE
LKTM 890 DUKE nanovo definuje slovo „ostrý“ pridaním ďalšieho okraja. KTM 890 DUKE, poháňaný paralelným dvojčlánkom s objemom 889 cm3 zasadeným do jedného z najľahších a najkompaktnejších podvozkov na svete, sa môže pochváliť agilitou, ktorú by ste očakávali od 600 cm3, ale s mäsitým úderom väčšieho dvojčaťa. Neprepisuje knihu pravidiel pre stredne veľkú nahú cyklistiku. Zničí to.
KTM 890 DUKE
LKTM 890 DUKE nanovo definuje slovo „ostrý“ pridaním ďalšieho okraja. KTM 890 DUKE, poháňaný paralelným dvojčlánkom s objemom 889 cm3 zasadeným do jedného z najľahších a najkompaktnejších podvozkov na svete, sa môže pochváliť agilitou, ktorú by ste očakávali od 600 cm3, ale s mäsitým úderom väčšieho dvojčaťa. Neprepisuje knihu pravidiel pre stredne veľkú nahú cyklistiku. Zničí to.